24 Januari

Har en miljon tankar som snurrar i mitt huvud just nu och en väldigt
nervös och pirrig mage. Framför allt är jag så förväntansfull inför London
resan, can't wait! Men innan dess har jag en "ledig" helg framför mig, 
känns som om jag skulle behöva få sova ut men blir först upp tidigt för 
ett bodypump pass i morgon - absolut den bästa träningsformen som finns!
Blir nog en solning på det (man skulle ju snart kunna tro att jag varit utomlands).
Sen i morgon kväll kommer Oliver hit för lite förfest och sen utgång på antingen
Trappan (Vinterkravall - slutsålda biljetter och antagligen köa 3 timmar för att ta sig
in) så blir nog Puls istället, men lika bra det! Har inte vart ute på väldigt länge,
men känns som om det är dags nu, får hoppas att känslorna kan stanna kvar
inom mig! Söndag lär bli bakishäng med extremt mycket plugg, har en hel
del litteratur som ska läsas - en termin är gjord och jag tror jag läst för en hel
livstid och då har jag ändå 2,5 år kvar. Bara att kämpa!
 
Värmer i magen hur otroligt mycket man kan älska varandra även på distans,
även om man är på andra sidan jorden ♥



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

kom ihåg mig


RSS 2.0