Oxford Street, here i come!

 
Om bara några få fjuttiga timmar sitter jag, syrran och min fina vän på flyget bort från Sverigesnön
och säger istället hej till Londonhöst och shopping på Oxford Street. Jag klarade inte av spontant
för några år sen, och har egentligen fortfarande rätt svårt för det men det börjar ta sig och det här
är den andra spontana resan jag gör, borde göra sånt oftare för vilken lycka det ger i magen!
Väskan är "packad" med nödvändigheter, 2kg varav 1,5kg väger själva väskan. Lär garanterat
väga 10kg påvägen hem, aaa!! Vi checkar dessutom in ett gemensamt 15kg bagage på vägen
hem, här ska det shoppas. Dum som jag är har jag kollat alldeles för mycket på det här med
london eye också, så nu har jag typ panik, jag är ju såå höjdrädd!! just do it, typ. Det här är en
resa som kommer alldeles perfekt efter första terminen i skolan (med förhoppningsvis alla
kurser klara) och ett mående som är som en bergodalbana, jag behöver det här, dags att shoppa
bort alla känslor! ♥
 
 
 



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

kom ihåg mig


RSS 2.0